Experience about my work. La mia esperienza lavorativa

  • di Redazione Il Solidale
  • 1 ago 2016
  • Migrantes 2.0

Experience about my work. La mia esperienza lavorativa

My experience about my work was that communicating with people I don't know. I learning a lot  from these people and it makes me more popular and more responsible as a person and people respect me for the fact that I was working. 

I worked in post office, in Mineo, for to explain to immigrant like nigerian, Gambia, Camerun, Guinea… that money gram exist. 

It's a service for sending money to another country at the post office. I spoke with people for different country every morning and I am very happy for this opportunity. 

 

La mia esperienza lavorativa è stata comunicare con persone che non conoscevo. Ho imparato tanto da queste  persone che mi hanno reso molto popolare e molto responsabile e mi hanno rispettato nel mio lavoro. 

Ho lavorato all'ufficio postale di Mineo per spiegare agli immigrati come nigeriani, gambiani, del Camerun e della Guinea che esiste money gram. 

È un servizio che permette di mandare denaro in un'altra nazione dalla posta. Ho parlato con molte persone di differenti paesi ogni mattina e sono molto contenta per quest'opportunità. 

Odion Ogor (Angel)