Migrantes 2.0: "Beatrice e le sue figlie"

  • di Redazione Il Solidale
  • 19 ott 2016
  • Migrantes 2.0

Migrantes 2.0: "Beatrice e le sue figlie"

My name is Beatrice, I’m born in Camerun in a village call Betti, in the september 1982. My father is coming from the English part of Camerun an my mother from French part of Camerun.I have three daughters: the first is called Margaret she is 14 years old, the second is call Diamond she is three years old and third is call Elisabeth she is 5 months old.

I’m in Italy with the last baby Elisabeth, I call her Eisabeth because is my mothr’s name, my mother is dead, she died in Camerun leaving Margaret and Diamond in Camerun. I want my two daugthers to join me here in Italy.

 

BEATRICE E LE SUE FIGLIE

Mi chiamo Beatrice, io sono nato in Camerun in un villaggio chiamare Betti, nel settembre 1982. Mio padre viene dalla parte inglese del Camerun e mia madre dalla parte francese. Io ho tre figlie: la prima si chiama Margaret e ha quattordici anni, la seconda si chiama Diamond e ha tre anni e la terza si chiama Elisabeth di cinque mesi. Sono in Italia con l'ultima bambina Elisabeth, l’ho chiamata Eisabeth perché è il nome di mia madre ma lei è morta, lasciando Margherita e Diamond che erano con lei in Camerun. Voglio che le mie due figlie si uniscano a me qui in Italia.

 

 

NDISANG BEATRICE